גשרי רכבת
גשרי דרך
גשרי הולכי רגל
מנהרות רכבת
מנהרות דרך
מעברים חקלאים
מבני דרך
תשתיות רכבת
תשתיות כביש
תכנון כבישים

גשר מספר 15 במסילת רכבת נתב"ג-מודיעין

גשר באורך כ-450.0 מ' שתוכנן ובוצע בשיטת דחיפה - Incremental Launching Method.

מזמין עבודה - רכבת ישראל
קבלן מבצע - חב' רמט
שנת ביצוע - 2004
עלות ביצוע - כ-26,000,000.00 [ש"ח]

נתונים כלליים:
אורך - כ-430.0 מ'
רוחב - 11.0 מ'
מפתחים - 45.0 מ'
בשיטת ביצוע - דחיפה (Incremental Launching Method).

עם השלמת הקמת גשרים 15 ו-14 שני הגשרים התחברו לקונסטרוקציה אחידה
שמהווה גשר בשיטת דחיפה ארוך ביותר בארץ – אורך מלא כ-700 מ'
כאשר דחיפה בוצעה משני צדדים (גשר 15 – כ-430 מ' וגשר 14 – כ-230 מ').

גשר מס' 15 הינו גשר ארוך ביותר שבוצע בארץ בשיטת דחיפה.
מבט על הגשר גשר בשלב דחיפת המיסעה שלב ביצוע לפני התחברות
גשרים מס' 15 ומס' 14
  מפת האתר | צור קשר  
03-7916916      
Signed by  סידיטק - בניית אתרים