גשרי רכבת
גשרי דרך
גשרי הולכי רגל
מנהרות רכבת
מנהרות דרך
מעברים חקלאים
מבני דרך
תשתיות רכבת
תשתיות כביש
תכנון כבישים

מנהרת גגרינסקיה בטבעת שלישית של מוסקבה

מנהרה באורך כולל של כ-900 מ' ורמפות גישה כ-200 מ' לשמונה נתיבי תנועה
לרבות חיבור למנהרת רכבת ותחנת מטרו

מזמין העבודה - ממשלת מוסקבה
מתכנן ראשי - חב' מוסינג'פרויקט
קבלן מבצע - חב' טרנסמונוליט
שנת ביצוע - 2001-2003

נתונים כלליים:
אורך - כ-900.0 מ'
רוחב - 17.1 מ'
מפתחים - 30.0 מ', מפתח בסיסי - 20.0 מ'
סוג קונסטרוקציה - בחלקה התקרה עשוייה מפלטה יצוקה עם דריכת אחר בגובה סטטי 1.2 מ'
ובחלקה - קורות טרומיות בחתך טרפז מלא עם מיסעה יצוקה.

עקב איסור השענה על הקרקע בשלב הראשון קירות המנהרה נוצקו ע"ג קונסטרוקציה עזר -
מסבכי פלדה עם מפתח כ-55.0 מ'.
בשלב השני על הקירות הנ"ל הורכבו קורות טרומיות המהוות קונסטרוקציה נושאת של הרצפה
ונוצקה השלמת היציקה המהווה מיסעת המנהרה. תקרת המנהרה בוצעה באותה שיטה.

הרכבת קורות בצורת טרפז מלא של תקרת המנהרה

מבט על קטע המנהרה המהווה מסלול תנועה לכיוון גשר אנדרייבסקי

בניית קטע המנהרה מעל נמהרת מטרו.

מבט על פורטל המנהרה מצד גשר אנדרייבסקי

  מפת האתר | צור קשר  
03-7916916      
Signed by  סידיטק - בניית אתרים